WEBSHOPFACTORY

Nincs elég vásárló? Kevés a látogató? Segítünk!

FACEBOOK

Legnépszerűbb közösségi oldal, 5,4 millió magyar felhasználóval!Facebook reklámoknál a célcsoport pontosan meghatározható, így könnyedén új látogatókat, vásárlókat érhetsz el.

INSTAGRAM

Fiatal célcsoportot szeretnél becélozni? Akkor irány az instagram! Nem tudod hogy állj neki, mit posztolj? Nem tudod, hogyan lehet hatékony reklámokat létrehozni? Kérd ajánlatunkat!

GOOGLE ADWORDS

Pontosan megtalálható célcsoport, akár azonnal megjelenik a Google keresőben! Csak a tényleges kattintásokért kell fizetned, a megjelenésért nem. Kiváló mérési lehetőségek.

MARKETING TANÁCSADÁS

Nem tudod hogy kezdj neki? Azt se tudod pontosan, hogy mit kellene csinálnod? Segítünk! Várjuk kérdéseidet e-mailben, vagy telefonon a +36 (20) 364 5463 számon.

"Mindig helyezd előtérbe a vevőt, még akkor is, ha ez látszólag jövedelemcsökkentő döntéssel jár! Hosszú távon ez a nyertes stratégia."

A sikeres online marketing kialakításának legfontosabb részei

1.KITŰZÖTT MARKETING CÉLOK

Első lépésben érdemes meghatározni, hogy mit szeretnénk elérni a közösségi média területein.

2.PIACKUTATÁS

Egyik legfontosabb lépés a piac illetve a versenytársak marketing stratégiájának elemzése. Meg kell vizsgálni, hogy milyen marketing lehetőségeket használnak ki, ilyenkor információkat gyűjtünk a piacról, a vállalkozási környezetről illetve a vevőkről.

3.MINŐSÉGI TARTALOM

Ma már a mobilkészülékek és közösségi média világa határozza meg életünket. Minden vállalkozás számára a legnagyobb kihívása kitűnni a tömegből, és elnyerni a figyelmet. Ezt viszont, hasznos és informatív tartalom nélkül nem lehet megvalósítani. Fontos hogy olyan posztokat osszunk meg, melyek kreatívak, figyelemfelkeltőek , így interakciókat váltanak ki.

4.RENDSZERES MEGJELENÉS, POSZTOLÁS

Sok vállalkozónak, cégvezetőnek nincs ideje a közösségi média kezelésre. Mi tudjuk hogyan szükséges optimalizálni közösségi média csatornáit marketingcéljai kielégítésének érdekében. Manapság már heti 1-2 poszt nem elegendő. Folyamatosan fenn kell tartani az érdeklődést. Érdemes olyankor posztolni, amikor a legaktívabban a felhasználóink, ezt a korábbi posztok alapján elemezhetjük is. A megkeresésekre, üzenetekre, kérdésekre minél gyorsabban reagálni kell. A sikeres közösségi média kampánnyal rendelkező cégek többnyire rendelkeznek egy részletes leírásokat tartalmazó naptárral is, melyben vezetik a posztokat, melyeket meg kell osszanak.

5.HELYES MARKETING KÖLTSÉG ELOSZTÁS

Szerencsére a közösségi média marketing igen költséghatékony megoldás kis- és középvállalatoknak is. A kampányunkat már egész kis összegekkel is elkezdhetjük és saját magunk alakíthatjuk.  Pl. a Facebook lehetőséget ad akár egy napos kampányokra is, de hirdethetjük cégünket, termékünket több hónapon keresztül is. Bizonyos hirdetésfajtáknál, költségünk csak akkor keletkezik, ha valaki rákattint a hirdetésünkre, így beállítható a napi költségkeret, ezáltal nem úsznak el a költségek. A kampány bármikor leállítható, módosítható, szüneteltethető. A reportok alapján elemezhetjük az eredményeket, láthatjuk, hogy mennyire volt sikeres a kampányunk.

Szeretnél kitűnni a tömegből? Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Close Menu